tiedote 5.3. toiminnan jatkumisesta ja toimintasuunnitelma

In maaliskuu 5, 2021

tiedote 5.3.2021 fitSTATION Hämeenlinna

Etelä- Suomen aluehallintoviraston 4.3.2021 päätöksen mukaisesti toimimme jatkossa alla olevien toimien mukaisesti. Näillä toimilla varmistamme, että asiakkaidemme väliset yli 15min lähikontaktit voidaan välttää ja toimintamme on ohjeistusten mukaista. Olemme laatineet myös tartuntatautilain mukaisen suunnitelman, jota noudattamalla mahdollisimman turvallinen harrastaminen on tiloissamme mahdollista. Suunnitelma on nähtävillä salin seinällä ja nettisivuillamme uutisissa.

Hämeenlinnassa ei ole ainakaan vielä tarvetta sulkea yksityisiä liikuntapaikkoja täysin, ja pitämällä kiinni annetuista ohjeista ja rajoituksista, toivomme että saamme jatkaa yhdessä liikkumista. Kurssit ja kuntotunnit siis jatkuvat seuraavia toimia noudattaen.

TOIMET TURVALLISEN HARRASTAMISEN MAHDOLLISTAMISEKSI

• Maksimiosallistujamäärä kuntotunneilla on 14hlöä + ohjaaja. Kuitenkin useimmilla tunneilla ja kursseilla osallistujia on yleensä max 10hlöä.
  • Saapuminen tiloihin on luvallista ainoastaan terveenä ja covid-oireettomana.
  • Saapuessasi salille, toivomme sinun käyttävän omaa maskia (ei alle 12-vuotiaat). Maskeja ja käsidesi löytyy heti ulko-oven vierestä, jos oma ei ole mukana. Desinfioi kätesi ennen maskin laittoa.
  • Toivomme, että sinulla on liikuntavaatteet ylläsi saapuessasi jumpalle  ja saavut paikalle mahdollisimman lähellä tunnin alkamisen ajankohtaa. Jos vaihdat vaatteita, menethän suoraan yläpukuhuoneisiin maskin kanssa. Max kaksi henkilöä pukuhuoneessa kerrallaan!
  • Pese kätesi huolellisesti pesupisteellä salille saapuessasi.
  • Odota pääsyä saliin odotustilan tiskin puoleisella seinustalla.
  • Saliin päästyäsi mene lattiaan merkityille paikoille ja kokoa siihen mahdolliset välineet pitäen maskia päällä. Tunnin alkaessa poista maski.
  • Tunnin jälkeen desinfioimme välineet kuten aiemminkin ja palautetaan ne paikoilleen. Salista poistutaan suoraan ikkunaseinustaa pitkin pukeutumistilaan maskien kanssa.
  • Lasten tunneille ja kursseille emme toivo huoltajien tulevan
    salin tiloihin muuten kuin pakottavasta tarpeesta.
  • Pidetään huolta kunnostamme ja toisistamme!
    fitSTATION
    lisätietoja: info@fitstation.fi

Tästä näet toimintasuunnitelman turvallisen harrastamisen mahdollistamiseksi:
58 h mukainen suunnitelma

Asiakastiedote 5.3.2021