Tiedote koronan aiheuttamien poikkeustilanteiden varalle fitSTATION Hämeenlinna / syksy 2020

In elokuu 12, 2020

Arvoisat asiakkaamme,
Elämme tilaneessa, jossa mikään ei ole varmaa ja kauaskantoista. Kuitenkin kurssit ja kuntoliikuntatunnit starttaavat meillä elokuun aikana ja haluamme teidät liikumaan kanssamme. Olemme huomioineet mahdolliset poikkeustilanteet suunnitelmissamme niin, että mahdollinen katko- / karanteeniaika ei koidu kuluttajalle tappioksi.

Mikäli koronatilanne eskaloituu ja joudumme sulkemaan salimme tarjoamme kaikille kurssin maksaneille lahjakortin sille summalle mikä kurssista on jäänyt käyttämättä. Lahjakortin voi käyttää mihin vain tarjontaamme tulevan 1,5vuoden aikana. Kuntotuntien osalta 10- korttien voimassaoloaikaa pidennetään mahdollisen sulun verran.

Seuraamme valtion sekä THL:n suosituksia ja toimimme niiden mukaisesti. Kokoajan pidämme hyvää huolta myös siisteydestä, desinfioinnista ja käsien pesemisestä. Sairaana emme tule salille tai treenaamaan!

Ilmoittaudu rohkeasti mukaan – toivotaan, että saamme liikkua ja pitää huolta kunnostamme hyvillä mielin!

fitSTATION – kuntoiluasema kaikille
Liisa ja Reija