Kolmen viikon mittainen kuntokurssi ottaa niskasta kiinni ja tähtää liikunnasta innostumiseen  ja kilojen karistamiseen!  Monipuolista kuntoilua 10h kolmessa viikossa kohottaa peruskuntoa, pistää aineenvaihdunnan hyrräämään ja antaa keholle lempeän tehokkaasti kyytiä. KESÄKUNTOON!

 

Kurssilla korostamme liikunnan monipuolisuutta, aineenvaihdunnan lisäämistä ja rasvanpolttoa lisäävää liikuntaa sekä tutustumme ryhmäliikunnan tarjontaan monipuolisesti. Kurssilla pyrimme tarjoamaan kaikille kunto-ominaisuuksille ja liikehallinnan osa-alueille KickStarttia unohtamatta aloittelijaystävällisyyttä. Ruokavalion keventäminen yhdistettynä kurssin tiiviiseen liikuntaharjoitteluun saamme varmasti tuloksia.

 

  • Kurssiaika: 13.5. – 2.6.2019 / 10 tuntia  (aikataulu sivun alaosassa)
  • Kurssi sopii erittäin hyvin myös kuntoilun aloittaville ja kuntoliikuntatunteihin tutustuville
  • Minimi osallistujamäärä 10 hlö:ä ja maksimi 28 hlö:ä
  • Ilmoittautumiset 7.5.2019 mennessä osoitteessa: http://kalenteri.fitstation.fi  ->  rekisteröidy/kirjaudu  ->  etsi kurssin alkamispäivä ->  ilmoittaudu mukaan
  • Ilmoittautuminen nettivarausjärjestelmän kautta, salin tiskille tai sähköpostilla reija@fitstation.fi
  • Lisätiedustelut  Reija 0440684965
  • Korvauskäytäntö: Osallistuja voi saada korvauksena kuntotuntikertakäynnin kahdesta poissaolosta. Muut poissaolot ovat korvauksen ulkopuolella.
  • Tunnit pidetään fitSTATIONin liiketiloissa (Eteläkatu 1, Linja-autoaseman rannanpuoleinen ovi) ja ulkoliikunta paikoilla
  •  Hinta: 60€

TREENIAIKATAULU

ma 13.5. klo 19.15-20:30 Aloitusinfo, vastaanottava keho
to 16.5. klo 19:30-21:00  Hikeä ja kuntoa, keskivartalo & functional sekä syvävenyttely

la 18.5. klo 10:00-11:30 Rasvanpoltto, kiinteytys ja kehonhuolto

ma  20.5. klo 18:30-19:30 Ulkotreenit ja kuntoportaat Appara
ke 22.5. klo 18:15-19:10 Bodypump
pe 24.5. klo 18:00-19:00 Syke & lihas

ma 27.5. klo 17:00-18:00  Kahvakuula ja avaava kehonpainotreeni
ke 29.5. klo 17:00-18:00 Toiminnallinen treeni ja lihakset esiin
su 2.6. klo 18:30-19:25   Lihasvoimaharjoittelu ja tuleviin harjoituksiin ”ilmoittautuminen”